سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پژوهش سرای دانش آموزی دکتر عظیمی
 
قالب وبلاگ

آیین نامه ارزیابی نهادهای ترویجی در پنجمین المپیاد علوم و فناوری نانو 

1 2 3 4 5

 

ستاد توسعه فناوری نانو در راستای حمایت از فعالیت‌های ترویجی و آموزشی فناوری ‌نانو، نهادهای ترویجی مشارکت‌کننده در برگزاری المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو را ارزیابی می‌کند. ارزیابی نهادها در سه مولف? کمّی، کیفی و اجرایی انجام می‌شود. در نهایت نهادهای ترویجی برگزیده از نظر مجموع امتیازهای کسب شده در هر سه شاخص، مورد تشویق و حمایت ستاد نانو قرار خواهند گرفت.
ارزیابی فعالیت‌ها برای یک دوره برگزاری المپیاد، از آغاز به کار دبیرخانه و ثبت نام داوطلبان تا پایان المپیاد و برگزاری اختتامیه انجام می‌شود.
مولفه‌های کمی مورد ارزیابی ثبت نام داوطلبان، حضور داوطلبان در جلسه آزمون، برگزاری کارگاه آموزشی برای داوطلبان و افزایش آگاهی آنان و حضور داوطلبان در آزمون‌های آزمایشی جامع برگزار شده در سایت آموزش نانو است. 
تعامل با دبیرخانه المپیاد و زمان اعلام آمادگی جهت برگزاری آزمون نیز از شاخص‌های اجرایی هستند. تعداد برگزیدگان، تعداد گواهی‌های تدریس و میانگین نمرات از جمله مولفه‌های کیفی مورد ارزیابی در این آیین‌نامه هستند.
تعریف دقیق شاخص‌ها، نحوه ارزیابی و محاسبه امتیازهای هر نهاد به طور کامل در آیین‌نامه تدوین شده، موجود است. 
برای دریافت آیین‌نامه ارزیابی نهادهای ترویجی فعال در المپیاد دانش‌آموزی نانو، اینجا کلیک کنید.

نهادهای ترویجی می‌توانند برای ارتباط با دبیرخانه المپیاد نانو و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.nanoclub.ir یا با ایمیل olympiad@nanoclub.ir مکاتبه نمایند. 

[ یکشنبه 92/9/17 ] [ 10:30 صبح ] [ پژوهش سرای دکتر عظیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

پژوهشسرای دانش آموزی دکتر عظیمی در شهرستان آران و بیدگل
امکانات وب


بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 73511